Hälsans tecken.

Me today with baggy jeans and great attitude.




Nikitas koppel började gå sönder så det blev ett nytt.
Det första rosa flexikopplet höll ca 1 år, det slutade snurra
in själva linan, det nya höll ca ett år de med och det började
skava på linan där man har knytit fast henne när man varit på
affären och dylikt.
Nu blev det ett lila och vi får se hur länge
detta håller.



Koppel, halsband, skoben, leksak=250kr.

Nu är det september, slut på sommaren, början på hösten,
början på motion, hälsa, långa promenader, frukt å grönt,
m.m.
I morse gick jag upp tidigare för att gå en rejälare tur med Nikita
vilket ska bli en vana på morgonen, daniels tränningsbyxor på
(hittar inte mina), stegräknaren framme, planerad nyttig frukost, lagade
även lunchen till i dag i morse. Skönt att få tiden att räcka
till på morgonen.
Det är billigare här än i Ösd att ha gymkort på badet så det ska
de bli ochså, ska bara ner å kolla in stället först. Känns bra.



Nu ska jag ta kvällsturen med Nikita,
sen blir det mango smoothie.

Kommentarer
Postat av: Minna

Du passar skitbra i dom där jeansen!

2010-09-02 @ 16:18:17
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Dom på jobbet tyckte inte jag va mig lik då jag mest jobbar i tights och stövlar lr ballerina;)

2010-09-02 @ 20:24:15
Postat av: MarielleGrääs

ja tyvärr så finns dom bara att köpa på itrim.

2010-09-03 @ 07:26:20
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0