Porrskådis eller Ponny?

Nu när jag varit chef på jobbet har jag tagit bilen varje
dag i stället för pendeln, då jag inte vill riskera att bli sen
eller behöva skippa min kvart för att gå tidigare, utan vill vara
kvar till slutet. Till saken hör att då att att jag lyssnar på radio
till och från jobbet.
Morgonpassen suger ju ganska mycket under sommaren då Rix
och Mixmegapol bara kör repriser eller bara skit musik, men P3 har
faktiskt morgonpass som vanligt med tävlingar, gäster och dylikt.
Hamnade i en tävling där man skulle gissa om det var ett namn på en porrskådis
eller ett namn på en my Little Pony.
Har inte riktigt tänk på att My Little Pony´sarna har ganska
läckra namn, haha..


Porrskådis eller My Little Pony?
Cherry Treats
Porrskådis eller My Little Pony?
Love Melody
Porrskådis eller My Little Pony?
Honey Rose
Porrskådis eller My Little Pony?
Ruby Lips
Porrskådis eller My Little Pony?
Chocolate Delight





Honey Rose                 Cherry Treats             Chocolate Delight


Love Melody                     Ruby Lips


Hehe...

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, åh jag saknar mina ponnysar jag hade när jag va liten :)

2011-08-04 @ 10:10:30
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0