...

Känner mig ganska likgitlig till det hela.
Känns varken bra eller dåligt,
känns ovant, konstigt och lite tomt
men känns varken bra eller dåligt,
likgiltigt liksom.


Nikita och jag går inte alls ihop just nu,
hon verkar skit sur. Förösker busa och skoja med henne men ne..
Hon sitter inte längre intill mig när jag sitter i soffan, oftast ligger
hon i ett helt annat rum nu(?), hon har inte ätit igår eller idag och i natt
spydde hon två gånger..

Tror hon saknar sin husse.
Visst, hon har alltid varit mer mammig och alldeles
till sig när jag kommer hem å så men jag känner ofta
att hon inte är hel förrän båda är hemma.

Daniel har berättat att ibland när han är hemma kan hon ligga
vid dörren i hallen hela dagen och vänta på mig men
å andra sidan så vill hon alltid efter frukosten in till sovrummet
och lägga sig i sängen med Daniel och om jag inte släpper in henne
lägger hon sig vid dörren och väntar.

När det är bara jag hemma är hon ju inte ängslig eller nåt men
ibland äter hon inte förrän båda är hemma och ibland somnar
hon inte på riktigt när hon lagt sig till rätta förrän båda är hemma,
som sagt, tror inte hon är hel.

Men hon blir väl sig själv om några dagar..


Hon fick vara själv hemma ganska länge i lördags och idag
så jag tror det kan vara lite det som spökar, jag fixade så Sandra
jobbade mina 3 sista timmar idag så jag kunde sluta 16 iställer för 19,
skulle inte gått annars.
Har hittat en jätte bra hundvakt, hon ska vara där 2 dagar i veckan,
med start på fredag,
nu är jag ledig tills dess och då ska vi mysa och powerwalka!!

-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'
Jo just, ingen som vill ta sig ann min
header? Kan inte själv. Den känns.... jag ser ut som 15år och bilderna
känns inte... aktuella...
-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-

Ska försöka och äta middag imorn och inte godis.

So long.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hon saknar nog Daniel, men som du sa så blir hon nog sig själv igen om ett tag. Hon behöver bara vänja sig. Kunde jag så skulle jag hjälpa dig med headern, men jag kan inget alls om sånt där :(

2011-08-30 @ 14:20:28
URL: http://www.soramare.wordpress.com
Postat av: Wilma

Hej tips om header (om det är ok utan bilder på dig och Nikita!) om du söker på bloggdesign på google så kommer det fram massor bloggdesign sidor som t ex. www.snyggareblogg.se mm /Wilma

2011-09-11 @ 01:28:11
URL: http://alskadebullterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0