Ösd vare ja, och SPA ;)

Har lagt ut dessa bilder på facebook kom jag på,
men aja, lite pics från Östersund sist.

Fix hos Jennifer, G3, dans och flams.






Fix hos Emma, middag på G3, halva priset drinkar, vin på Kuprum,
tillbaka till G3 och ser världens längsta kö, men tack
vare brorsans kompis som är världens snällaste vakt fick vi slinka in,
galen kväll, kom i säng kl 4 på Timmervägen hos Emma.
*älskade Timmervägen*






Kommer upp om bara en vecka, lika galet då antar jag ;)

---------------------------------------------------------------------------------------

Lite vin förra helgen med tjejerna som varit i Thailand,
brunare än nånsin, hetare än nånsin ;)

Förfest hos Sofies grannar, ett gäng grabbar på 18-20år, haha,
fy fan alltså, följde aldrig med ut på krogen men hörde att det va
lika smått där, haha.

SPA:at har vi gjorde också, gud va skönt de va,
gud vilken bra julfest det blev!
Firde med cubus tjejerna från Hageby också.
Middag med julklappar, sen bubbel med vin och godis,
sen mera vin hos Johanna ;)



 

På onsdag ska vi ha lite julmys hos chefen,
ser jätte mycket fram emot de.
Har ingen julkänsla alls själv,
första året som jag inte pyntat, första året på 5 år som jag
inte har Daniel att tvinga dricka glögg med mig
och pynta upp till taket, bryr mig inte riktigt i år,
har ingen stämning... minns alla år jag tjajat på Grete
"men du måste ju pynta, du måste ju fira jul"
Nu fattar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0