Out doors.


Med och utan blixt... aja...



Vi var som bekant ut och åt i lördags,
älsklingen hade bokat bord när jag kom hem från
jobbet. På Bar BQ, restaurangen vi åt på när vi hälsade
på Linköping 09.
Daniel hade fått rabbatt kupongeer från sitt jobb
och ett erbjudande var 3-rätter, 2 till priset av 1.

Marinerade kräftstjärtar, oxfilé med pepparsås
och potatisgratäng och sen ljuvlig marängsviss.
Hur gott som helst, var super nöjd,
poängterade att vi verkligen ville ha köttet blodigt,
det har bara vändts i pannan, så jäkla gott va det!






Sen blev det LaScalas såklart för billig shot;)


Åkte tåg till jobbet dagen efter och det
var inga förseningar eller konstigheter
så kanske man kan hoppas att dom rullar
på som dom ska nu?

Har tagit på mig extra imorn,
ska inventera herrlagret då,
så jag har det jag gör med andra ord.
Sen jobbar jag fredag men ledig heeela helgen sen.
Melodifestivalen!


Älskade Emma skulle ju ha kommit i slutet
av januari eller i början av februari,
verkar som att hon har sin kortvecka när
jag har min långvecka :(
Renee funderar ju på att komma ner, tycker Cubustjejerna
kan roadtrippa hit nåt, vill känna på Jennies mage ju!!
Kolla era scheman, mitt är enkelt;

jämna veckor har jag min lång-vecka med
jobb-helgen tom måndag,

och ojämna veckor har jag kortvecka och ledig
helg tom måndag.

Så kolla upp Emma när du kunde vara lång ledig!!

Nu ska jag gå långpromenad sen se töntiga O.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0