Rosa.

Delfinalen igår var inte så bra,
Sanna var bra, thats it!
Sen spelade jag å Daniel Super Mario Bros Wii;)

Nu är det mindre än en vecka kvar,
alltså nedräkning.

Börjar få lite smått panik över att jag inte tänkt nåt på smink,
skor, eller hår. Har mailat med min förra chef lite som
var iväg och gjorde smink och hår innan hon skulle iväg på
Ladies Night i sommras, skit snygg var hon,
kostade bara 495(!)
Funderade på nåt sånt men jag tror det skulle vara roligt att
vara hema å fixa å trixa ochså.

Hade bestämt mig för en klänning men nu vet jag inte.
Nästan varje gång jag har hittat på nåt med tjejerna i
Norpan har jag köpt nåt helt nytt så varför inte skaffa en
helt ny blåsa till Melodifestivalen?!
Men jag är sent ute, om jag beställer så
kanske den inte hinner hit? Plus att jag har inte sett någon
exeplarisk schlager-klänning heller.

Skulle dock vilja få tag i ett par snygga
rosa stövlar. Typ såna här:


Eller såhär;)





Eller ett par riktiga guldstövlar med glitter och
paljetter. Men man kanske inte ska skaffa nåt
FÖR extremt för då kommer man aldrig använda dom
igen.


Sen smink då...
Tänker på rosa när jag hör schlager, men
hur många passar egentligen i rosa smink?
Tänker mig nåt sånt här:


Eller nåt annat:





Aldrig har jag nog saknat tjejerna som nu,
vill för en gångs skull ha smakråd... hm..




Alcazar är precis vad schlager är,
dom är inte min favoriter men dom
ser precis ut som det man förknippar med
Schlager.



6 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Grim

Det sista ögat har en snygg sminkning tycker Grim, även mamma Jennie tyckte det va snyggt ;)

2011-02-16 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0