Fjäderhängen.

Efter tankar om smink, klänning
och hår kommer såklart tankar på
tillbehör. Hittade lite snygga smycken
som skulle passa





Plus att Jessica och Ullis
fixat massa snyggt på deras sida Calssy by JU




Får se vad det blir, önskar verkligen att jag började
tänka på denna outfit för några månader sedan så att jag
fått tag i allt jag vill ha, nu kom jag på allt sist veckan.. suck..

Kollade meny på själv Cloetta center i fall vi ska käka
där innan Melodifestivalen men det lär väl vara så jäkla mycke
folk och man kanske bara känner sig stressad av allt folk.
Hade velat gått ut å ätit iaf.
På torsdag kommer svärmor och P-Å, ska bli så himla kul,
Daniel har inte träffat sin mamma sen i oktober.
Jag träffade henne mer än min egen mamma när jag var hem
kring jul, blir lätt så för jag trivs så bra med Veronica.

4 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: åsa

hej hun!

läckra örhängen, och halsband.. gillade hörlurarna skarpt! =9 jag bara pluggar och pluggar jag... fixa skype så ska vi snacka! puss

2011-02-15 @ 21:06:54
Postat av: Z

2011-02-16 @ 08:59:55
Postat av: Z

Ja Åsa, jag ska fixa skype;)

Du är duktig som pluggar!

Sidan för alla smyckena heter iaf hiphopbutiken.se

Puss!!

2011-02-16 @ 09:01:14
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0