Sista!

ÅÅhh herregud!
Nu var sista finalen gjord!
Har vi sett en exklusiv vinnare? Ne...
Ingen är självklar tycker jag,
sa just till Daniel att för första gången har jag
ingen som jag känner är den DIREKTA vinnaren...

Media skriver att det är mellan Saade och Danny
och det kan jag väl hålla med om.

Jag har ju aldrig gillar EMD eller Danny i sig,
men har 1 år gillat Eric Saade.
MEN nu när jag OCH Daniel lyssnat på finalisterna på SVT/Play
så har vi delade meningar.
(Danniel tror på The Swingflys)
Jag måste gå in djupt i mig själv och erkänna att jag tycker Dannys
låt är grymt bra, kanske mest på dans-golvet men fan va bra den är!
Eric Saades låt är inte lika bra som hans förra Manboy men han är bra!
Tänker lite på Måns Zelmerlöw som blev 3:a första året (som Eric Saade)
men året efter blev han 4:a.

Egentligen håller jag väl på Sanna, men alla säger
när jag säger Sanna att;
"Schlagern är död" och det kan jag väl hålla med om
när "Lordi" går och vinner hela skiter, DÅ GRÄT JAG BLOD!

Vågar inte uttala mig om vad som händer i finalen men
kan bara säga att i år har ingen "tagit min luft ur mig", INGEN!
Men en sak kan jag säga,
jag skulle faktiskt tycka det va kul om "The Playtomes" med sin "The king"
eller "Nicke Borg" med sin "Leaving home" skulle vinna hela skiten!



Har jobbat 5-långdagar av 7långdagar dagar i rad så jag känner mig
lite ur balans men en sak är säker, delfinalerna är över
och nästa helg när det är "Andra Chansen" är det fest hos Sussssssa!

See you!
Miss "CubusGirls ÖSD"; *Linda*Maria*Alicia*Anna*Jennie*


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar aldrig fastna för en låt sådär riktigt hårt på melodifestivalen men jag har ju min klarar favorit som e Danny. Jag älskar den låten alltså, skulle lätt kunna dansa till den på krogen. Och swingfly också men DAnnys e BÄST:)

2011-03-01 @ 10:13:19
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Linda

Miss you to! Vi måste se till och komma ner till dig snart =)

Sköt om dig vännen!

Kraaaam

2011-03-01 @ 13:04:07
Postat av: TjockJennie:)

Miss you to Sweetie!!! <3 <3 <3

2011-03-01 @ 20:23:49
Postat av: Z

Haha, ja men du är ju gravid så det är ju inte så konstigt;) Ringer er så fort jag har köpt en mobil.

2011-03-01 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0