Underbara semsterdagar med sol <3

Före festivalen körde jag 9,5 timme från Linköping
till Ösd, jag å mamma käkade på Sir Winston, jag matade grisarna,
sov länge, åkte hoj med Anneli, solade,
var ut med tjejerna m.m.



Efter festivalen tog jag det jäkligt lugnt 2 dagar hos Anneli, var tvungen
att vara själv, hitta lugnet, landa, mysa med min hund,
så när Anneli jobbade tog jag det chill i hennes lägenhet,
så jäkla nice. Lagade även middag till Emma å Anneli, kollade Annelis
bilder från Thialand m.m.

Käkade dyr lunch med Åsa i solen ♥

Sen har jag å mamma varit barnvakt till Grim då
bror och Jennie är på festival.


Vi åkte till min 3männing Sara, som för övrigt bor i ett hus
med 2 vardagsrum, 3 toaletter ett stort kök och 6 sovrum,
det roliga är att hon är 3 år yngre än mig men redan stagat sig
med killen och sonen i ett stort hus, lungt och mysigt område (jag vill också)




Har varit i Marieby och tagit de lugnt,
skrattat åt Grim, skrattat åt Nikita, solat ♥




Fy fan va jag skratta när jag sjkutsa Grim,
han ser så rolig ut med sin stora sol hatt, sen sitter han å håller
i sig hela tiden, tittar på allt, han ser så rolig ut uppifrån, jag fnittra
typ hela tiden när jag sjkutsade han runt gården.


Jag å Renee va ute också ;)
Satt i badhusparken innan, Magnus Thoresson kom förbi också,
vi har sagt ganska länge att vi ska ses när jag kommer upp, men aldrig
blivit av men nu kom han och umgicks lite sen skjutsade han upp oss till
stan, på G3 såklart ;)


Igår var jag i marieby över dagen, sen fikade jag å Daniel på stan
sen hade vi en lugn kväll med sista avsnittet av Games of Thrones, fan va
jävla bra de avsnitte va!! Inga nya avsnitt förän april 2012 ;(
Sen började vi kolla på Sons of anarchy, riktigt bra, har tyvärr
sett ganska många avsnitt på säsong 3 så det blir lite fel ibland men
det va bra.

Idag har jag snurrat på stan med Anneli, hittade min älskade
jumpsuit som en tjej på festivalen hade, rea 75kr ;) Vi fika och
jag glömde helt bort systemet, tänkte liksom ta nån cider
i det vackra vädret ikväll men ne... glömde.. haha..

Ikväll är jag i Odensala själv, skönt, tar det lugnt,
ska snart se Water for Elephants.
Hade egetligen velat vara i Norrköping på Munken,
minifestval där denna helg, Sahara Hotnights ikväll
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0