Love make up!

3 för 2 på SMINK i helgen,
börjar imorn torsdag tom 3/4!

Vi har bytt ut vår sminkavdelning och
de butiker som inte haft smink förut (bl.a Östersund)
får nu en fräsch sminkavdelning!

Jag ska handla!
Vi har ju haft smink hela tiden men inte de
senaste veckorna för vi (Cissi) har packat ner allt
för att invänta dom nya smink-ställningarna plus
att vi har fått helt nytt smink så det är jätte fräscht!

Har väntat ivrigt på detta för att jag har behövt
fylla på med masccara här hemma.
Har ju 30% på smink så jag handlar inte gärna på andra ställen.

Kör med dessa just nu och det blir en runda till med
dom för jag är super nöjd!



Blir även massa läppgrejer för jag är lite inne i det nu,
snyggt till våren också med färgade glansiga läppar.
Testade ett gloss med plumping, ni vet ett sånt som ska
få läpparna att se större/fylligare ut, tycker jätte mycket
om det glosset även om jag inte riktigt vet om plumpingen
funkar så är det fint skimmer på det.
Behöver dock inga ögonskuggor, fortsätter på min paljett;)

Fynda i lönehelgen, vi har bl.a
Loreal, Maybelline och Max Factor!







Love make up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0