Ta inget för givet!!

Ikväll håller vi tummar och tår,
inget är självklart, inget kan tas för givet.



Erics nummer ger efter sig 110kilo glas,
bidraget efter är det enda bidrag där alla i
showen är barfota, hmm?!


Finland som gick vidare i tisdags är ett stort hot i själva
finalen tror jag. Som jag skrev förut, han vägrar att staylas
och har inget megateam bakom sig, han skrev låten själv och sjunger
om att rädda vår planet och har en stor jordglob bakom sig på skärmen
som snurrar, ganska magiskt...


-----------------------------------------------------------------------
Dagarna har varit otroligt varma och idag har jag bränt mig,
vilket inte är så konstigt då jag har legat på baksidan i bikini i 2dagar, haha.

Vi har grillat och käkat ute, druckit gott, myst,
haft några riktigt trevliga dagar.

Sist vi hade en koll från alla cheferna i regionen fick
vi bara plus, första gången dom inte klagade på nåt,
det va jätte kul att höra. Men vi har också slitit
för det. Tidiga mornar för städ av lager, storstädning i
butik var och varannan dag. Så det känns så kul att
gå till jobbet nu när allt är så fint och så bra!
Imorn blir det jobb igen, ser framemot det.

Ja just, har inte skrivit de på bloggen än men jag
ska vara lillchef i sommar när storchefen går på
semester så nu har jag 5veckor på mig att lära mig allt
hon kan, haha ;) Får se hur det går,
men har ett fantastiskt team bakom mig!

Gör lite reklam för dessa sköna och snygga linnen på Cubus
som är tokbilliga, jag brukar inte använda randigt då man ser
större ut då än vad man egentligen är men dessa linnen älskar jag!
59 kr!!!!!!!!!!!!



Det va allt, vi hörs ikväll.
Love!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Men va kul att va "lillchef"! Vilket förtroende, det ska du va stolt över = ) Kram!

2011-05-12 @ 20:59:22
URL: http://sooofih.blogspot.com
Postat av: Z

Tack så mycket Sophie. Men nervös är jag också, det har nämligen inte funkar så bra tidigare somrar så det gäller att vara skärpt och ta till mig allt nu innan.

2011-05-14 @ 10:37:05
Postat av: åsa

du blir ju fan bara snyggare å snyggare du, vad går du på???? =)

2011-05-22 @ 14:49:55
Postat av: Z

Haha, lägg av, så är det ju inte!

2011-05-22 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0