Sober, yes you heard me.

Förra helgen blev det alltså Munken.
Skulle gå ut med Malin som för övrigt är Sussas
kompis, men vi har hörts endel på fejjan och fick för oss att
gå på Munken för ett glas.
Med skinnbrallorna på gick jag in redan till kl 21 och
träffade Malin och hennes killkompis sen kom även Sandra.
Och sen kom även Sandras.... kill"kompis". Så jäkla trevligt var det.
Munken är verkligen ett ställe som vi borde hänga på oftare.

Men sen blev det Wasa, och sen som vanligt på Wasa blev det suddigt....



Kom därefter till insikt att jag inte kan hålla på såhär,
okej att det bara har varit en dag i veckan, men den dagen på veckan har
det  alltid blivit för mycket åt det vita vinet hållet, så det fick vara nog.

Så kom fram till att 2 vita veckor blev ett krav från mig själv.

Och nykter helg visade sig bli den bästa,
mysigaste och mest uppskattade på länge.
Mer än så tänker jag inte säga ;)


Nästa tisdag blir det Östersund i en vecka, ska bli så kul
att få gratta lillgrabben. Lille Grim som blir 1 år ♥

Sen blire nog lite bus med tjejerna,
middag hos morsan, hundrace hos pappa i Hackås,
och kanske ett besök hos exet/ex svärmor?


Slänger in ett klipp,
får liksom inte nog av det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0