Ullared vare ja...

Ullared imorn, ska ställa klockan på 04.00.
Har en underbar hundvakt som ställer upp imorn.
Fest vare i helgen, roligt som vanligt med tjejerna,
bilder kommer imorn om jag inte är helt död efter all
shopping ;)

Har allmänt mycke ångest, vet inte riktigt vad det är,
kan inte riktigt sätta fingret på det, eller jo,
lite vet jag varför men det är en sån otroligt störig känsla att känna
ångest för minsta lilla sak... less..

Har hört att det ska vara sol i flera dagar nu,
hoppas hoppas hoppas på det så man kan få
possetiv energi.

Saknar min Emma, vi pratar i timmtal per dag,
om allt och inget, vi kan lätt sitta 1,5timme i telefonen,
men kommer ju hem i november, får ses då.

Blir nåt avsnitt av Lword sen sova.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig med babe!! Ska bli jättekul o se dig i november. Ser fram emot att se din nya lya också;) Pöss <3

2011-10-12 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0