My day.

Haft en bra dag på jobbet, jag älskar mitt jobb,
fick lite tid med Sandra idag, då blir det ofta
skratt, Cissi jobbar alltid på nedre plan så det blir lätt
att man bara hinner säga hej, just därför gör
det mig extra glad att hon kommer imorn!

Ja just, det är fest hos mig om 2 veckor och du är bjuden ;)

Blev inget besök ikväll, My från Karlstad skulle
kanske komma men jag var sen på att höra av mig
plus att det hon skulle göra här blev inställt som jag
fattade det?

Njuter med tända ljus och Veronica Maggio, why not liksom!?

Imorn blire Strawberry Daiquiri hos underbara Mia,
åker dit tidigare och hjälper till med förberedelsrena,
sen blir det en helkväll med tjejerna ♥


Föstår inte hur vissa tänker,
gör verkligen inte de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0